Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ku mohon pada-MU

“Ya Allah… Seandainya telah engkau catatkan… Dia milikku tercipta buatku… Satukanlah hatinya dengan hatiku… Titipkanlah kebahagian antara kami…. agar kemesraan itu abadi… Dan Ya Allah… Ya Tuhanku Yang Maha Mengasihi… Seiringkanlah kami melayari hidup ini… Ketepian yang sejahtera dan abadi”

"Ya Allah .. ingin ku raih keredhaanMU, dalam ku melayari bahtera dunia, sebagai kekal bagiku di akhirat kelak, untuk mengadapMU"


Wednesday, April 27, 2011

CIK SOPI YANG MULTIPURPOSE =)

Assalamualaikom sume ... :)

lame kan cik sopi x terjah blog nie .... giler3 rindooo laaaa ... konon 

tajuk entry x bleyh blah kan ... haaahahaaa .. dah mcm multipurpose hall dah ,,,






seb bek la ari nie cik sopi cuti or dlm erti kate lain ponteng keje ... senang citer kan ..
lau x wat cenggitu x berkemas la bilek nie ... dr ari tue cakap psl bilek ...

tp ari nie mang bilek dh almost clear dh ... bangge3 ...
separuh brg dah anta lek uma ... tnggal barang3 besar je .. nk kene angkat pakai kete besar jugak ... heheheee .. xmuat masok en satria ...

selain dr bekemas .. cik sopi sebok dok tulis name kat kad jemputan kawen nie .,.. yg mane dekat3 nie leh la cik sopi anta ngn kadar segera ... yg jauh3 tue kene phm3 la eh ... kene tunggu ngan sabar .. :)

selain dari itu jugak ... cik sopi dh create event kat fesbuk ... asyik dok tgk org create event je ... skrg time cik sopi plak nak create event ... WEDDING INVITATION: KHAIROL AZHA & SOFINAZ  ... maseh banyak3 pade yg dh meng'confim'kan kehadiran anda .. trime kaseh sgt3 yerr ...x sangke feedback yg sgt baek xsmpi 30 menet pon ... yg xbole dtg tue xpe la .. nak buat cmner .. pape pon maseh doa kan kebahagiaan kami dari jauh ... cik sopi really appreciate that :)

dan selain3 drpd itu jugak ... cik sopi sempat menjeling3 tgk brite kat tv3 ... cehhh .. asyik3 citer same jerr ... boring sudah ... mcm dh xder citer lain nak buat ... cik sopi yg dok tgk nie pon dh boring ... pe tah lg ribuan3 manusia kat luar tue ...

nampak sgt cik sopi bz kan3 ..??? or dlm erti kate lain purak3 bz ... hahahaaaaa .. sebok3 kemas ngn tulis name kat kad nie .. sempat jugak online fesbuk ... siap download gmbar baru n reply sume comment3 ... ffuuuh3 ... mang series penat ... nie jap g nak p sidai baju plak .... last trip basoh baju kat uma nie ... pas nie basoh baju kat uma mama plak .... yes3 ..!!!

k laaa ... cik sopi nak pegi purak3 tnyer ousemate cik sopi dorg nak p mane .. ekceli dah tau dah dorg nak g pasar malam ... lalallaaaa ... 

korang ... bli kan aku kopok lekor 2 inggit .... masehhh :)

thnks read  :D

SOFINAZ


No comments: