Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ku mohon pada-MU

“Ya Allah… Seandainya telah engkau catatkan… Dia milikku tercipta buatku… Satukanlah hatinya dengan hatiku… Titipkanlah kebahagian antara kami…. agar kemesraan itu abadi… Dan Ya Allah… Ya Tuhanku Yang Maha Mengasihi… Seiringkanlah kami melayari hidup ini… Ketepian yang sejahtera dan abadi”

"Ya Allah .. ingin ku raih keredhaanMU, dalam ku melayari bahtera dunia, sebagai kekal bagiku di akhirat kelak, untuk mengadapMU"


Thursday, April 21, 2011

CIK SOPI YANG PEMALAS :)

Assalamualaikom sume ....

mesti korg3 dan korg sume tetanyer3 ape yg malas nyer cik sopi nie kn3 ...???
ke xder yg bertanyer lngsong..

ekceli ad mende cik sopi nk cakap3 kat sini ...

tajuk entry tue x salah ... mang 100% betol n cik sopi sndiri sanggup sign mane3 petisyen mengate kan yg tajuk entry nie x salah ... cik sopi taip ngn ati yg terbuke tanpe paksaan dr mana3 pihak ... hehheee



cik sopi malas nak kemas bilik sbnarnyer :(
maklum laaa ... dh nak kene pindah dari uma sewa nie ...
cik sopi sedeh sgt3 ...

nanti bilik nie rindu kat cik sopi ...
pas nie lau die dapat tuan baru ... mesti x same ngn cik sopi ...

cik sopi slalu tido bukak lampu ... so bilik nie sentiase cerah .. hehheeee
cik sopi jugak la yg menyumbang sebahagian besar jumlah bil letrik kat uma nie  :)
cik sopi x ske dok dalam gelap ...!!!

cik sopi malas nak kemas nota3 nie ... bertimbun3 dah nota nie ... ari tue ad kemas skeyt ...
pergghhh smpi 3 kotak ... penoh ngn nota jerrr ..
nota banyak betimbun3 tapi cik sopi xpenah pon dapat anugerah pelajar cemerlang kat MSU tue ... haiisshh

cik sopi malas nak kemas baju3 cik sopi nie ... banyak giler ..!!!
serabot3....!!!

cik sopi jugak malas nak kemas kasot3 cik sopi nie ...
kire3 ad la dalam 10 pasang kasot beserta kotak nyer ... nie x temasok lagi kasot kat rak kasot tue ... ntah ad brape pasang lagi kat situ ...

selain tue ade gak barang3 lain yang cik sopi malas nak kemas ... ikot kan ati mau jer cik sopi sumbat dalam plastik sampah ... pastue campak kat tengah3 jalan raye .. sape nak amek lerr .. cik sopi wat amal jariah ...tp cik sopi sayang lagi kat barang3 nie ... 

last skali cik sopi nie sebenar nyer allergic ngn habuk ... aaccchhoooommm
nak kemas3 nie confim ad je habok3 yg nak berterbangn wat sandiwara pastue masok kat lobang idong cik sopi ... pastue mate ngn hidong sopi berair ... agak3 pas dh berair trus demam ... demam habok ..!!!

fesyen mate berair ... hehhehehee


sebab tue cik sopi malas nak bekemas nie .. tp lau cik sopi x buat sape lagi yg nak buat ... nie kan bilik cik sopi sorg ... so cik sopi kene la kemas sorang3 ... padan muke cik sopi kn3 ..

kalau ad adik3 cik sopi leh la cik sopi suruh dorg kemas kan ... dorg tau dorg x leyh lawan cakap cik sopi .. cik sopi ni kan kakak .... heheheheee .. x baik tau melawan cakap kakak ...

k laaa ... cik sopi nak tengok3 ap lagi yg cik sopi bole kemas ...
nak gak kene kemas sket ... ad 2 minggu je pastue dh kene kosong kan uma nie ....
nanti cik sopi mesti rindu uma no 331 nie .... sob sob    sakan nanges sat

mesti cik sopi rindu nak golek3 cenggini lagi ... isk3


thnks read  :)



SOFINAZ

No comments: