Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ku mohon pada-MU

“Ya Allah… Seandainya telah engkau catatkan… Dia milikku tercipta buatku… Satukanlah hatinya dengan hatiku… Titipkanlah kebahagian antara kami…. agar kemesraan itu abadi… Dan Ya Allah… Ya Tuhanku Yang Maha Mengasihi… Seiringkanlah kami melayari hidup ini… Ketepian yang sejahtera dan abadi”

"Ya Allah .. ingin ku raih keredhaanMU, dalam ku melayari bahtera dunia, sebagai kekal bagiku di akhirat kelak, untuk mengadapMU"


Wednesday, May 18, 2011

CIK SOPI DAH TAK SINGLE LAGI ~~

Assalamualaikom dan selamat3 malam    malam ni sangat sejuk ...

mesti mate korang3 sume tekelip3 bace tajuk entry nie kan3   

betul la tue ~~
cik sopi bakal menamatkan zaman3 bujang ...
bakal meletakkan noktah pada janji3 sewaktu bertunang dulu ...
bakal mengakhiri perhubungan 5 tahun nie dengan satu ikatan yang SAH ...
insya allah ~~




perasaan...???

takut ....
nervous ....
seram sejuk .....
rase cam ade butterfly dalam perot .....

hehhehee ... sume tue xder ...








ekceli ..ape yang cik sopi rase sekarang is

> penat sangat sebab banyak keje nak kene buat     susah jugak nak kawen ni
>> stress   banyak bercanggah pendapat ngn org sekeliling
>>> rindu en 'hubby' wannabe ,,lately nie rindu sgt3 kat die .. haiisshh sile sabar yer cik hati
>>>> malas   kalau bole makan pon nak suruh mama suap kan


tapi .. dalam mase yang same 

CIK SOPI SANGAT EXCITED 
  
dulu selalu dok pegi uma kawan3 yang kawen ... sekarang nie turn cik sopi plak ...

rase cam nak nyanyi3 jer ...
kadang2 cik hati nie berdebar3 plak ...
seronok buat semua persiapan sendiri ...   even penat tahap gaban





 pas nie nak hias bilik plak ... kemarin dah cat bilik nie ... heheheee

sungguh cantik bilik nie pas di cat ... kaler woodschip  ~~
cik sopi suke tengok kaler nie .. sejuk jer mate memandang ....
abes adek3 cik sopi kene buli ..ekekekee




nasib baik la cik sopi ader ramai adek ... boleh 'mintak tolong' diorang ... lalalalaaa


k laaa ... almost 4 a.m ... cik sopi mau tido dulu ~~ charge energy balek ~~
sok banyak lagi yang nak kene buat ...

selamat ber'blogging' semua ..
thanks bace blog cik sopi yang x seberape nie ...



SOFINAZ


 

No comments: