Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ku mohon pada-MU

“Ya Allah… Seandainya telah engkau catatkan… Dia milikku tercipta buatku… Satukanlah hatinya dengan hatiku… Titipkanlah kebahagian antara kami…. agar kemesraan itu abadi… Dan Ya Allah… Ya Tuhanku Yang Maha Mengasihi… Seiringkanlah kami melayari hidup ini… Ketepian yang sejahtera dan abadi”

"Ya Allah .. ingin ku raih keredhaanMU, dalam ku melayari bahtera dunia, sebagai kekal bagiku di akhirat kelak, untuk mengadapMU"


Wednesday, July 20, 2011

123 >> ZZZZZZ ...!!!!

Assalamualaikom ...


morning everybody ... im not in a good mood today ..

why .. why .. why ...????


mata ni hah ... ngantuk sangat3 ..
dah tak boleh nak bertahan ...
taip kat komputer nie merepek3 jer ..


tolong la bertahan jap ....
nanti pukul 5 kita balik umah terus ...
terus tido tak yah bangun ..
bangun besok pagi je .. terus pergi kerja ..
please laaaa  :(


b .. ayang ngantuk sangat3 ni .. 
bakso yang b beli semalam tu ade ubat tido kot ..
tue yang rase cam nak collapse je nie ..


thnks read entry yang membosan kan ni ..
entry membosankan sebab tuan punyer entry pon merasakan hal yang sama :(




 SOFINAZ

No comments: