Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ku mohon pada-MU

“Ya Allah… Seandainya telah engkau catatkan… Dia milikku tercipta buatku… Satukanlah hatinya dengan hatiku… Titipkanlah kebahagian antara kami…. agar kemesraan itu abadi… Dan Ya Allah… Ya Tuhanku Yang Maha Mengasihi… Seiringkanlah kami melayari hidup ini… Ketepian yang sejahtera dan abadi”

"Ya Allah .. ingin ku raih keredhaanMU, dalam ku melayari bahtera dunia, sebagai kekal bagiku di akhirat kelak, untuk mengadapMU"


Friday, July 22, 2011

KESABARAN TERUJI, CIK SOPI RUGI..!!!!!

Assalamualaikom frendzz ...


cik sopi nak kongsi satu crite bangang .. x tau la korang macam mane... tapi bagi cik sopi memang bangang tahap nak belasah orang je ...


cik sopi pon tak tau la .. dari semalam asyik salah masuk jalan je ... semalam masa on the way nak balik, cik sopi tersalah masuk jalan ke Puchong ...  mang tak bole blah ... terbantut sume aktiviti cik sopi semalam ... dah la tu, kena bersabar ngan keadaan jalan yang jem teruk tahap nak mampos ... spend about 2 hours baru sampai rumah .. sebelom ni dalam 45 minit je ...


hari ni pon same jugak ...!!! punyer la semangat cik sopi keluar uma, pastu pegi isi minyak, tengok jalan clear je .. xder jem pon .. ingat kan sempat la masuk keje kol 9 pagi tadi ... tup3 bole plak tersalah masuk simpang ... sial3 ...!!!! nak pusing balik masuk Cyberjaya nie ke ikut jalan ke Bukit Jalil ... what the hack ...!!!!  bapak jauh gila nak pusing ... terkebil3 cik sopi cari jalan .. dalam ati ni dah sumpah seranah dah siap dah plan tak mo masuk kerja ari nie ... lantak la ~~ ape nak jadi pon jadi la ... mang dah tension ..


masa ngah pusing3 cari jalan tue bole plak cik sopi membayangkan muka en hubby kat umah if tetiber die nampak cik sopi balik .. ape dia nak cakap pon lantak la .. cik sopi xmo amik tau ... tapi dalam ati ni dok pikir3 jugak, ape la yang cik sopi nak kasi tau kat en hubby ... if dia tau cik sopi salah jalan and x alert .. huuuhh ..!!! mau bernanah telinga ngan lobang idong dengar die kasi khutbah pagi jumaat nie ...

sabar pnyer sabar + bawak kereta dengan penuh berhati3 ... lastly jumpa jugak jalan ... tu pon lepas almost 1 hour ... naseb baik tempat kerja cik sopi ni die punyer 'call time' start pukul 10 pagi .. so paling lambat sesaper nak masuk kerja pon before 10 pagi ..


tapi yang paling3 tension tahap gaban, cik sopi kena lalu 3 kali tol ... tak pepasal melayang rm10 untuk tol pagi nie jer ..tue belom masuk duit minyak lagi ... kopak duit cik sopi kalau hari3 macam nie ... en hubby kasi duet suruh makan and blanje enjoy3 sampai lupa diri ... bukannyer pergi sedekahkan kat tol3 tue ...


lepas ni cik sopi nak bawak kereta pelan3 macam kura3 ... biar tak terlepas jalan lagi .. kalau terlepas pon, bole kasi reverse sket ..


p/s: panas je ati ari nie ... naseb baik masuk opis terus sejuk .. ni aircond dah tahap macam kat Antartika dah .. tunggu masa je nak tumbuh bulu tebal3 macam beruang kat sana ..



k la ... c ya in the next entry ..

thnks read
bye  :p


SOFINAZ

No comments: