Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ku mohon pada-MU

“Ya Allah… Seandainya telah engkau catatkan… Dia milikku tercipta buatku… Satukanlah hatinya dengan hatiku… Titipkanlah kebahagian antara kami…. agar kemesraan itu abadi… Dan Ya Allah… Ya Tuhanku Yang Maha Mengasihi… Seiringkanlah kami melayari hidup ini… Ketepian yang sejahtera dan abadi”

"Ya Allah .. ingin ku raih keredhaanMU, dalam ku melayari bahtera dunia, sebagai kekal bagiku di akhirat kelak, untuk mengadapMU"


Wednesday, September 14, 2011

25/11/2011 ~~ IM WAITING ..!!

Assalamualaikom semua ..


entry pendek sebelom nak tido layan mata jap ~~
agak kekurangan tido sebab menjaga en hubby semalaman ...


beliau demam dan yang pastinyer bukan berjangkit dari cik sopi ...
macam yang cik sopi bagitau dalam entry3 sebelom ni, kami satu rumah mengalami masalah kesihatan .. ni semua gara3 seekor makhluk Allah yang tak nak cik sopi nyata kan disini ... cik sopi tak suka makhluk Allah tu .. dia ada di mana3 sahaja ... B.E.N.C.I ...!!!!!


semoga en hubby tabah and sabar mengharungi dugaan ni yerr ... tula3 .. kan ayang dah cakap, cube jangan degil cakap ayang ... see3 what happen now ..


balik kepada tajuk entry ~~

25/11/2011 ...
nape ngan tarikh ni yer ...??
ni adalah tarikh kebebasan cik sopi ..
cik sopi bebas dari dunia internship ni ..!!!!



ye3 memang cik sopi dah bosan tahap gaban dah kat sini ... takder life langsung. asyik main fesbuk, tagged, bace gosip3 artis dalam dan luar negara ~~


8 jam sehari - 5 hari seminggu ...
langsung takde perkembangan melainkan body cik sopi yang dulunyer solid makin mengembang .. ye ..!! KEMBANG .. tak pepasal dah naik dekat 5 kilo dah .. nie yang nak kene buat liposuction ni ...!!!


ramai yang cakap cik sopi bertuah sebab mase internship tak ada buat ape3 ... BERTUAH..???? sangat3 bertuah sampaikan kalau boleh cik sopi nak bagi orang lain je tuah ni ... cik sopi tak mau tuah yang sebegini ... ni mati akal namanyer .. adessss ~~


cepat la sikit 25/11/2011 .. kalau bole, bila bangun tidur besok terus je dah sampai kat tarikh tu ... puuhhlisssss


p/s: buat yang mengenali cik sopi, jangan terkejut if korang jumper cik sopi suddenly cik sopi berubah fizikal ... muahahahaaa


thanks read  :))
dah tak  mau buat signature ... malas :p

No comments: