Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ku mohon pada-MU

“Ya Allah… Seandainya telah engkau catatkan… Dia milikku tercipta buatku… Satukanlah hatinya dengan hatiku… Titipkanlah kebahagian antara kami…. agar kemesraan itu abadi… Dan Ya Allah… Ya Tuhanku Yang Maha Mengasihi… Seiringkanlah kami melayari hidup ini… Ketepian yang sejahtera dan abadi”

"Ya Allah .. ingin ku raih keredhaanMU, dalam ku melayari bahtera dunia, sebagai kekal bagiku di akhirat kelak, untuk mengadapMU"


Thursday, September 22, 2011

MACAM SAME TAPI ....

Assalamualaikom u'olls ...


tak nak cakap banyak sebenarnya..
nak tunjuk gambar jerrr ..







kenape tetiber tunjuk gambar ni????



sebab tadi cik sopi jengah blog abang nara ... and nampak picture ni pulak





heheheheheee ~~ macam lebih kurang je kaler baju ni kan3 ...


tapi baju Memey lagi meriah .. and nampak cantik plak biler kaler turqoise mix with chocolate ....

neway SELAMAT PENGANTIN BARU kepada mereka ... semoga perjalanan hidup kali ni lebih bermakna dari yang sebelum3nyer  :))


buang yang keruh, ambil yang jernih ....


p/s: cik sopi bukan peminat dorang pon ... tapi cuma mendoakan yang terbaik buat mereka dan juga mereka3 di luar sana yang bakal mendirikan masjid ... tahniah yerrr


puhhhliiisss cakap baju cik sopi pon cantik ... penat ooo mak andam n pak andam cik sopi layan kerenah cik sopi mase design baju ni ... hehehe


thanks read  :p

2 comments:

HUGODEXTER said...

ERRK.. LAYAN BRO.. JAnji same.. ekekeke

HUGODEXTER said...

laaaa.. aku ingat blog lelaki.. lepas stalk satu blog baru tahu.. ekeke.. sori...