Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ku mohon pada-MU

“Ya Allah… Seandainya telah engkau catatkan… Dia milikku tercipta buatku… Satukanlah hatinya dengan hatiku… Titipkanlah kebahagian antara kami…. agar kemesraan itu abadi… Dan Ya Allah… Ya Tuhanku Yang Maha Mengasihi… Seiringkanlah kami melayari hidup ini… Ketepian yang sejahtera dan abadi”

"Ya Allah .. ingin ku raih keredhaanMU, dalam ku melayari bahtera dunia, sebagai kekal bagiku di akhirat kelak, untuk mengadapMU"


Thursday, August 25, 2011

SAHABAT DUNIA & AKHIRAT

Assalamualaikom uollzzz ..


tepek muka sendiri jap ...

hehehee gediks sungguh cik sopi ni kan .. dan3 je nak update entry baru .. ekceli nak menyampaikan salam kerinduan ... buat kawan3 yang bajet konon3 jauh di perantauan .. padahal dok satu kawasan jeee .. cehh


finally kita dapat kumpul berlima kan ..from right ~WANI~,~LYNN~,~NAD,~'ME'~,~NONI~




to my dearest best friends ever ..
girlsss .. really miss all of u damn much
biler kiter leh hangout lagi ... korang jangan ingat even aku dah kawen tapi xbole pergi ronggeng3 lagi .. aku nak ikot ... ajak tau3 ..


ingat lagi tak kiter semua start rapat mase form 4 ... aku ingat lagi nad cakap aku ni poyo .. rase nak lempang laju3 je nad time tu .. hahahaaa


pastu kiter slalu buat aktiviti study group same3 kat tasik Kota Kemuning tu ... konon3 study nak dapat result gempak mase SPM .. sudahnyer kiter lebih banyak habiskan cekedis and gosip3 ... buku, nota semua masuk beg balik ... hahahaaaa


ingat tak kiter semua pergi tengok kuda kat padang umah aku padahal time tu kita ade kerja khusus kene buat .. subject add math .. kiter buat satu pastu yang lain3 semua copy and paste ... hahahhaaaa .. nak print3 tetiber bole plak printer uma aku jem .. tensen3


korang ingat lagi tak mase ari karnival kat skola dulu .. kiter buat Rumah Hantu .. macam3 benda kelakar jadik time ni ... konon3 nak kasi gempak la kiter punyer rumah antu .. ehhh silap KOTA SESAT kan ... disebabkan aku jadi antu yang lemah sebab demam, tak pepasal kepala ake kene ketok ngan kuali .. sial toll ...!!! camner si Azhar boleh lepas kan dorang ni masok ngan kuali ..


pastu dulu3 mase kat sekolah kita aktif giler ngan kelab sains kan3 ... sayang kat cikgu Faridah ... die suka manje kan kite semuakan .. sampaikan exam paper untuk subjek Kimia kita yang tanda sendiri ... hahahaaa .. giler la tanda kertas exam sendiri ... berkobar3 bajet cemerlang je time tu


ader pulak certain3 time kita tak pegi sekolah ... serentak plak tu tak datang .. ader yang bangun lambat la, tayar motor pancit la, pintu bilik terkunci la .. at the end of the day, Lynn sorang je yang akan kol semua3 untuk tanye homework .. time tu baru la tau yang lain3 pon same tak datang sekolah gak .. hahahaa


macam3 lagi la aktiviti kita masa kat sekolah yang buat kita makin rapat sampai la kita jadi best friend ever kan???  tapi lepas je SPM, masing3 dah bawak diri .. semua busy padahal kiter semua duduk dekat3 je .. tak sampai 5 minit pon kalau nak pegi uma masing3 ... tapi tu pon kiter susah nak jumper .. biler raya je baru bole jumper tapi tak boleh nak lepak lama3 sebab masing3 dah ader komitmen kan ... tapi serius beb .. aku rindu sangat3 time kiter sekolah dulu ...



FIK N QUSYA ~~ bajet hot3 je ..!!!

my guardian ~~ IMAH


minah propa ~ BUNNY~


ni pulak ~~ kawan yang sangat3 memahami and alwez be on my side ... yuuuppppsss .. i also call them my best buddy ever ...!!!!


kitorang kenal since diploma lagi .. pergi toilet pon kengkadang same3 ... hahahaa .. kitorg start dok serumah mase sambung degree ... tapi before ni pon kitorang memang dah rapat giler dah .. boleh kata susah senang kitorang lalui same3 ...!!!


~FIK~
seriusly aku tak penah tau pon mak ko tu cikgu aku mase sekolah menengah .. tau3 pon lepas ko cakap Pn Noraini tu mak ko .. naseb baik aku tak terlanjur bercerita lebih lanjut pasal cikgu kat ko, if not for sure ko pegi critekan kat mak ko kan3..???? aku tau dahhh ..!!!! ..  ko selalu tolong kemas kan barang3 aku kan .. maseh bebanyak .. sebagai seorang kakak yang tua 4 hari daripada aku, ko sangat3 la banyak membantu  :p


~iMAH~
beb ~~ ko ingat tak aku penah cakap kat ko kalau ko xder aku susah sebab ko kan ceti aku ... hahahaaa .. asal aku time xder duet je aku mesti pegi kat ko .. and ko pon slalu gak cakap 'ko ni tau3 je aku tengah berduet' .. tapi aku bayar balik kan3 ..!!! ko pon selalu nasihatkan aku .. serius beb sampai sekarang aku ingat ... pastu biler kiter pegi mane3 mesti ko selalu pegang tangan aku sebab ko cakap susah kalau kelua ngan aku sebab ramai sangat yg nak tackle .. ko sungguh protective even yang nak tackle aku tu mat3 bangla n mat3 indon yang ader kat pasar tu .. hahahaha


~Qusya~
cheyyy ..!!! rindu kat ko ... ko pon mesti rindu kat aku kan3..??? tu la .. aku dah cakap ko mang dah ditakdirkan dok kat semenanjung tapi ko sebok3 jugak nak balik Sarawak tu .. aku suke gurau3 ngan ko beb sebab ko kan masuk air sket ... lambat pikap ... ahhahaaaa .. lain yang aku cakap lain plak penerimaan ko .. tu belom lagi kalau aku menyelewengkan beberapa fakta ... cuak muka ko beb ... hahahaa .. nanti ko datang cni aku nak suruh ko masak laksa sarawak .. aku tak bole makan la kalau orang lain yang buat .. aku suke ko yang masak even masakan ko tu tak leh nak menandingi chef3 kat hotel tu .. :))


~Bunny~
kak siti tak sedar diri .... hahahaaa .. bajet umur kiter sebaya laaaa ..!!! perasan ...  kadang3 rindu nak dengar ko membebel senafas beb .. pastu tensen3 sebab agak kurang memahami ape yang ko nak sampaikan ... ko suka sangat cakap ayat3 yang berselirat ...pening kepala aku nak mentafsirkannya .. tapi kengkadang nasihat ko tu pon bagus gak .. same cam imah ~~ cuma imah punyer pendekatan lebih islamik berbanding ko .. hahahaaaa .. macam3 dah ko tolong aku kan .. sampai mati aku ingat beb .. thanks a lot .. ko mesti terharu kan aku cakap cenggini kat ko .. mesti ko nanges3 bace entry aku ni ..siap print and buat frame lagi .. hahahaaaa .. xpe3 aku faham beb ..!!!  u miss me 2  :p


nie la kawan3 cik sopi yang banyak tolong cik sopi .. jatuh bangun cik sopi mesti ade melibatkan diorang jugak ... cik sopi bersyukur sangat dikurniakan kawan3 yang macam ni ... seriusly they all the best in town ...!!!!  


" aku nak korang sume tau beb ~~ even ape pon yang terjadi, aku tetap ingat korang ... bagi aku, korang dah macam organ3 dalaman aku dah .. if sorang xder rase cam sakit jerr .. even jauh mane pon kiter, aku tau korang semua mesti ingat time3 kiter bersame3 dulu kan ... kadang3 aku harap aku bole freeze time so it wont last forever and ever ...!!!!  cume ader korang ngan aku jerr ... sweet kan  :)) "


this entry specially dedicated to 

neway girls


SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN


love all of u  =D

thanks read  :))


SOFINAZ

No comments: